Magamról / About myself

Saját fotó
Üdvözöllek! Kovács Éva fotográfus vagyok. A legnagyobb hobbim a fotózás egyben a munkám is, de mellette mindig sok kreatív hobbim volt, többek között a varrás, a gyurmázás, a kötés, és a drótozás. Most a gyöngyök vannak soron, amelyekkel a fotós kreativitásomból is ízelítőt kaphatsz, ha végig nézed a blogra feltett képeimet.Köszönöm Domján Diának hogy megtanította a gyöngyözés fortélyait. Megtalálsz az aranyeva.100@gmail.com címen. ........................................................................................................................ Hi, I am Eva Kovács a photograph. This is not only my hobby, but my daily work as well. I had always lots of creative hobbies such as sewing, knitting, making small ceramic figures..etc. Now I am engaged with beads…Please see some photos in my blog. I thank to Dia Domján, my teacher for introducing me into the „know-how” of this art. You can find me at the mail address: aranyeva.100@gmail.com

2016. január 22., péntek

Sagira medál / Sagira pendant



3 megjegyzés:

  1. Köszönök mindent Dr. Ellen! Miután felvettem Önnel a kapcsolatot, hogy segítsek abbahagyni a válást a férjemtől, a férjem abbahagyta a válási papírok kitöltését, és a dolgok már sokkal jobbak. Ahogy mondtad, az egész válási folyamatot törölték, a rossz nő, aki problémákat okozott a házasságomban, elhagyta a férjemet, és most nagyon boldogok vagyunk együtt. Ezt az élettapasztalatot megosztom mindenkivel, aki hasonló kihívásokkal néz szembe párkapcsolatában, házasságában vagy bármilyen más kérdésben. , elérheti Dr Ellent a WhatsApp +1(815)564-3618 telefonszámon
    A következő varázslatokban jártas:
    * szerelmi varázslatok
    * házassági varázslatok
    * pénzvarázslat
    * gyönyörű varázslat
    * szerencse varázslat
    * Szexuális vonzás varázslatok
    * AIDS gyógyító varázslat
    * Kaszinó-barlang
    * Eltávolították az elátkozott barlangokat
    * Védő varázslat
    * lottó varázslat
    * Szerencsés varázslatok
    * Termékenységi varázslat
    * Telekinézis gyűrű 💍
    E-mail: ellenstpellcaster@gmail.com
    Whatsapp +1(815)564-3618

    VálaszTörlés
  2. Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
    1) Nyerd vissza a volt barátodat
    2) Hozd össze a férjet és a feleséget
    3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
    4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
    5) Erőteljes varázsgyűrű
    6) szerencsebűbáj
    7) A rögeszmék megtörése
    8) Szülési és terhességi problémák. Vegye fel vele a kapcsolatot az EMAIL címen: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...